tiistai 22. heinäkuuta 2014

REINKARNAATIO



Tyttären äidin eron reinkarnaatio
elävään kuolemaan tuomittun tuskassa
Karkoitus, nyt taas, ja aina


Minä se olen ja muut
siinä suvussa
rakkauden kuoleman ylin aste
rikoksesi rangaistus syyttäjänä
tuomarin vartijana sinulle
joka rikoksen teit
ja vihdoin, vihdoin
monadin valo näyttää sielusi karman
Edes sitä ei ole


Meitä on nyt kaksi, kaksi isää
meitä oli tuhatkin
ja sinä teit ne kaikki
ja äitisi uuden syntymän
Mihin menevät tyttäreni, poikani
uudet syntymät
huudan, itken


Sinä naurat kukkamekossasi ja iloitset
ei häpeää ei syyllisyyttä
Olet hetkesi onnessa hekumassa
kutittava sammunut kuun erektio
punainen lyhty sisälläsi
ymmärtämättä itsestäsi, rakkaudesta


Te itkette kuolemassa
minä elämässä
Sinä naurat alasti ja iloitset
valkoisten unisireenien varjoissa
ajattelemattomiesi ajatusten vankina


Olen uudelleen syntymässä
Siitäkään sinä ja ne muut
ette mitään tiedä
Mutta äidistäsi minä en valoon tule
Jumal auta. Minä rakastan Sinua vielä
RisuaitaHarkinta-aika





Lennolla 22.7. testailen uusia
yhteyksiä, universumiin. Värssyä, riimiä, jättiläisvitutusta.
Täällä on iloisia lapsia matkalla lomalle.
Yritän saada tartuntaa.
Minä en ole menossa lomalle, en töihin.Taistelen hengestäni.
Suruni elävistä on suurempi kuin kuolleista.


ABä
Häädetty
Se hyvis #mitenhelvetissäonmahdollista
Ex-mies ilman historiaa, ilman tulevaisuutta. Vain ex.
P.S. Naapuririvin ylivilkas tyttönen kaatoi tuplakonjakin syliini.
Ällistys; Norweigian pyytämättä siirsi minut eturivin vip-paikalle. Tarjosi what so ever. #+++++
Ilo alkaa tarttumaan, ainakin housuihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti