keskiviikko 13. marraskuuta 2013

OLEN VALITTU

tässä.fi ilmoittaa alvariinsa yläverhon alas laskettuani: "Kuusamossa huono ajokeli".

Olin siellä lintumetsällä viikon syyskuussa. Oikeastaan on ihan hyvä, että älyvapaa käsipäätteeni valehtelee puolestani. Olen pyrkinyt vaikuttamaan paikkatiedon oikeellisuuteen, mutta epäonnistunut. Enää en lähde venkslaamaan, enkä poistamaan appsia. On kiva olla Kuusamossa jatkuvasti. Virtuaalisesti.
Ja sitä paitsi tykkään jo ihan pirusti seurata Kuusamon ajokelejä.

Kirjoittaessani tätä laitteen yläverho heilahti Tuonelan virran leppeissä tuulissa. Ystäväni Sepon isä oli muuttanut uuden olomuotonsa kanssa muualle. Mihin, sen fundeeramiseen on turhaa elämän energiaa tuhlata. Surullista kuitenkin. Osanottoni.
Seppo, isällesi: R.I.P. suomeksi L.R. Alkaa rip ottamaan pannuun, kun löytyy kotimainenkin versio.
Olen huono lohduttamaan, niin kuin kerroin, mutta lue se runoni "Halko palaa", vielä kerran.

"Olet valittu". Roskapostilmoituksessa on jotain raamatullista. Itse asiassa olen aamun tunteina saanut jo kolme sähköpostia, jotka huutavat valintaani. Haluaisin uskoa viesteihin, samoin kuin uskon olevani Kuusamossa. Ehkä uskonkin.



Arto Bäcklund
13.11.2013













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti